---------------------------------------------------------------------------------Follow my blog with Bloglovin

Saturday, August 4, 2012

Happy


Tomorrow I'm starting on a boarding school... Can you believe it? TOMORROW! Wish me luck, cause even though the fluttering in my stomach hasn't started yet, I know I'll feel them tomorrow when it finally hits me, what I'm about to do with my life.. I'm so HAPPY! :D :D :D :D :D Unfortunately, boarding school also means that I can't blog as much as I want to. So in the future you guys have to be patient with me and my blogging..

...And about the pictures? Yesterday Amalie and I decided to go for a walk. of course I brought my camera, and these pictures are the result.. You can check her out blog HERE.



8 comments:

  1. Hej Nivikka jeg kunne forstå at du ikke helt fant ud af hvordan du skulle " beskytte" dine billeder mod kopiering. som jeg forstod det, så kunne du ikke helt finde ud af hvor du skulle "paste " koden henne.

    Altså når du er inde på gadget "HTML/JavaScript" så skal du bare paste koden ind i fæltet " indhold "
    Og hvis du ikke ville have den tekst "Function Disabled" (som vil komme op når man højreklikker = prøver at kopiere) så når du har kopieret koden ind så kig på den og find det sted i koden der står " var message ="Function Disabled " og slet Function Disabled og astadt det med din egen tekst :)

    ps. jeg ville ikke andbefale at give gagden et " tittel" for så vil den forlbive usynlig på bloggen hvis du ikke gør .

    Du skriver bare! Er kun glad for at hjælpe, håber det kan lykkes! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Halløj, tusind tak for hjælpen! Det er jeg mega glad for, at du gad bruge tid på! :)

      Delete
  2. Jeg ønsker dig alt held! :-) Billederne er rigtig fine.
    Mange tak for din kommentar på min blog, det værsætter jeg meget!

    ReplyDelete
  3. Held og lykke! Og elsker din nye header søde Nivikka!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mange tak søde Anna! -Og det er jeg forresten rigtig glad for, at du synes! :)

      Delete
  4. Amazing photos! Super beautiful, how I love freckles! :)
    If you have time, I'd love to know your opinion about my fashion blog. It's all about my style and preferences! :)
    xoxo
    Luzia M.

    ReplyDelete

►►I appreciate and read every little comment!