---------------------------------------------------------------------------------Follow my blog with Bloglovin

Friday, August 31, 2012

Patricia




It has been a while since I last wrote. I'm SO sorry, I'd really missed my blog A LOT, and I got lots of gorgeous photographs I want to show you. But, and I know it sounds like a bad excuse, the net in my house (remember, I live on a boarding school now) has been gone, so I couldn't upload anything until now.

I love my boarding school, the feeling of being a part of something so great, is wonderful. I somehow feel connected to all of those great people, I live with and see each and every day. All of the magical evenings we have together, all the giggling and laughing around the halls. I've been there for some weeks now, but it feels like months. I love my boarding school! And if I'm not posting anything for days, maybe weeks. Then PLEASE be patient with me! I promise never to forget this blog, I love all of my readers and followers, but I have to live my boarding school life! I have to live in the moment.. Kisses and lovable thought to all of you out there, who are reading this.. ! I'll post something again someday soon!



9 comments:

  1. Rigtig flotte billeder! :D

    Håber du tager et kig forbi min blog?;

    elskershopping.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tusind tak! Det er jeg rigtig glad for at du synes :)

      Delete
  2. Fine bileder det øverste blomster billede er virkelig smukt og er også helt forelsket i billede nr. 4, det er en utroelig fed vinkel!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tusind tak! Det er jeg glad for at du synes :) det er en VIRKELIG skøn kommentar! Tak, tak, tak :D

      Delete
  3. Det er nogle rigtige søde billeder. Er også helt vild med skrifttypen på de små overskrifter! Er fastlæser, wuhu

    ReplyDelete
  4. Kan du så komme i gang med noget blogging <3

    ReplyDelete
  5. Haha, hvor er du dog sød! Til mit forsvar vil jeg sige, at jeg har mange gode billeder gemt på computeren, men at det er svær at finde tiden :) men lover at et nyt indlæg vil komme i dag, eller næste uge! :D <3

    ReplyDelete
  6. Wow nogle gode billeder!!! Du gav ihvert fald mig noget inspiration:)
    xoxo Cecilie http://cecilielife.blogspot.dk/

    ReplyDelete

►►I appreciate and read every little comment!